Bemutatta új csodafegyverét az indiai piac eluralására a Mahindra. Ez itt a KUV100, amely a látszat ellenére nem a kis városi terepjárókra fogékony vevőket célozza. Pontosabban nem csak őket, hanem bárkit, akinek Indiában új autó kell, és eddig a Maruti Swiftek, Ford Figók és Hyundai Grand i10-esek mezőnyéből volt kénytelen válogatni.
Nem szép. Egy városi terepjáró és egy hatchback keresztezéséből mondjuk eleve nehezen születik bármi szemrevaló, de legalább tudjuk, hogy vállaltan ez az arányvilág volt a cél: a Mahindra azt mondja, ők a trendi és menő fiatal vevőkre pozícionáltak. Ők tudják, ők ismerik a piacukat. Négyméteres hossza ellenére a KUV100 kifejezetten magas, és a vezetési élményhez így látatlanban az sem ígér sok jót, hogy tizenöt colos kerekeken áll.
A Mahindra KUV100-ban jön ki két teljesen új motorral, egy háromhengeres 1,2 literes benzinessel és egy 1,2 literes dízellel. Előbbi 82, utóbbi 77 lóerős. A váltó mindkét változatban ötsebességes kézi, a hajtás pedig csak elölről jön. A blokkolásgátlón túl szinte minden feláras extra rajta, de a mezőnybe, ahova szánják minden kreténsége ellenére szép reményekkel érkezik. A 1,5 millió forintot súroló új autók indiai piaca ez, ahol a KUV100 január közepén kezd.