Az úgynevezett gyári kémfotó-sorozatnak, a Nordschleifén krúzolásnak és társainak 2015-ben már lejárt az ideje. Mostanában a konfigurátorban villantják meg, mit várhatunk jövőre. A BMW-től például V12-es, M-es 7-eseket.
Állítólag a német BMW-s lap, a Bimmertoday egyik olvasója fedezte fel a bmw.de konfigurátorában tévesen felvillanó 7-es hátsókat, és a pillanatnyi zavar néhány percében gyorsan le is mentette őket. Akár hiszünk a mesében, akár nem, a 760Li felirat elég egyértelmű jelzés, hogy már csőben van a V12-es 7-es, de ebben igazából senki se kételkedett. Valódi újdonság viszont az M betű a 760Li előtt, M-es 7-es BMW ugyanis eddig nem létezett, és még a közelmúltban is hevesen utasították el a gyáriak a létjogosultságát.
Az M 760 Li viszont több mint valószínű, hogy nem valódi M-es BMW lesz, mint az M4 vagy az M5, ez már a típusjelzésből is látszik. Az M Performance-nak nevezett szofttuning csomagot kaphatja meg a németek nagy limuzinja, ami lassan minden típus csúcsmodelljének velejárója. Nagyobb féket, valamivel feszesebb futóművet, optikai és felszereltségi cukormázat kell itt elképzelni, nem egy teljesen átdolgozott autót.
A 7-es V12-ese valószínűleg a Rolls-Royce-okban is használt 6,6 literes, N74 kódra hallgató motor lesz, teljesítményét 600 lóerő körülire tippelik. Arról még nincsenek hírek, hogy kizárólag a hátsó kerekekre engedik-e a bődületes nyomatékot, vagy négyfelé osztják, de mindenképpen logikus lépés lenne az összkerékhajtás egy ilyen jellegű autóban.
Mivel a Mercedes és az Audi is kínál V12-eseket, a BMW egyszerűen nem hagyhatta üresen ezt a pénzügyileg sem érdektelen piaci rést. Az idén bemutatott 7-es csúcsmodelljének ára a pletykák szerint valahol 140 ezer euró környékén lesz, ami mintegy 44 millió forintnak felel meg.