Nyilvánosságra hozta első teljes, Kínában eltöltött évének adatait a Lincoln. A Ford luxusmárkájának számító amerikai gyártó 2015-ben összesen 11 630 autót tudott eladni a távol-keleti országban. Azt mondják, elégedettek, de még nagyon sok a munka előttük.
A Lincoln egyelőre az MKC, MKX, a Navigator és az MKZ modellekkel van jelen Kínában. Hamarosan azonban A Continental nevet viselő szedánt is hozzácsapják a kínálathoz. Jelenleg 33 márkakereskedésük van az országban, viszont az idei esztendő végére további harminccal toldanák meg ezt a számot. Érdekesség, hogy három szalon máris bekerült a márka tíz legsikeresebb üzlete közé, ami a globális eredményeket illeti.
Robert Parker, a Lincoln kínai részlegének elnöke szerint nagyon ösztönző számukra az, ahogyan a vásárlók reagáltak a márka bevezetésére. Úgy gondolja, a kínaiak nyitottak a luxusautókra, ezen a téren pedig új alternatívát kaptak most. Ugyanakkor egyértelmű, hogy van még hova fejlődniük.
Annál is inkább, mert a német prémiummárkák még jóval előttük járnak. Ez persze nem meglepő, hiszen régebb óta is vannak jelen a kínai piacon. Az Audi például 37 különböző modellt kínál, amelyekből összességében 570 ezret adott el, a Mercedes-Benz pedig több mint 370 ezer példányos értékesítést könyvelhetett el tavaly. Igaz, utóbbi gyártónak már ötszáz kereskedése van az országban.