A nagy amerikai platós modellek látványosabb, terep-sportos változatait elsőként a Ford vitte sikerre. Az F-150 Raptort magasra emelt futóművével, bütykös terepgumijaival erős nyolchengeres motorjaival és látványos műanyag-dekrációjával igazi arculatépítő modellnek bizonyult. A Nissan most ezt a receptet alkalmazta a Titanra, és bár a Warrior egyelőre csak tanulmány, az az érzésünk, nem sok választja el a sorozatgyártástól.
Jobban megnézve a tanulmányt kiderül, hogy nem is tér el lényegesen a széria Titan XD-től, csak épp azokat a részleteit cserélték le, amelyek a pick-up karakterét meghatározzák. Elsősorban az orr-részt építették át: hatalmas krómozott hűtőrácsot és sokkal tagoltabb LED-es fényszórókat kapott az autó, és persze 94 centi átmérőjű terep-abroncsokat 18 hüvelykes felniken, amitől úgy tűnik, valamiféle trophy truck-szerű versenygépet építettek, pedig erről szó sincs. A motor a Cummins ötliteres, 310 lóerős és 752 Nm csúcsnyomatékú turbódízele, amely egyébként a sorozatgyártású Titanba is szerelnek – úgy tűnik, komolyabb terepezéshez bőségesen elegendő, amit ez tud.
Minden attól függ, hogy a közönség hogyan fogadja a Warriort, de egyáltalán nem csodálkoznánk rajta, ha jövő ilyenkorra a Nissan már a gyártásra kész változattal parádézna a Detroit Motor Show-n.