Már India utcáin járnak a Mahindra új kisautói, az ázsiai ország piacát eluralni hivatott KUV100-asok. Az emelt hasú apróság élőben épp olyan arányvesztett, mint a decemberben bemutatott látványterveken, de 1,8 millió forint körüli indulóárával akár még sikeres is lehet.
Bármennyire is taszító látvány európai szemnek ez a KUV100, nem kizárt, hogy óriási sikere lesz Indiában. Van ugyanis ott egy egész erős mezőny a kisautók piacán, amit többek közt a Maruti Swift, a Ford Figo és a Hyundai Grand i10 alkotnak, és az ilyen apróságok adják az indiai autópiac gerincét. Aki ebbe a kategóriába sikeres, annak nagyon rosszul már nem mehet a sora, tekintve, hogy a Swiftet például tízezres nagyságrendben fogyasztják arra havonta.
A KUV100 nagyjából azt tudja, mint ez a kisautós konkurencia, plusz azokkal szemben valamelyest terepjárósabb a kiállása, de nem tudni, hogy ez előny lesz-e egyáltalán. Egy háromhengeres 1,2 literes benzinessel és egy 1,2 literes dízellel lehet rendelni. Előbbi 82, utóbbi 77 lóerős. Ötsebességes kéziváltó kérhető mindkettőhöz, a hajtás pedig csak elölről jön. Kifejezetten Indiára szabott autókhoz mérten egész jól ellátható biztonsági segédekkel. Az ABS és EBD alapfelszereltségként jár hozzá, de a csúcsfelszerelt változatba akár két légzsák is kérhető, elektromosan állítható tükrökkel, kormányról vezérelhető audiórendszerrel és Bluetotth-támogatású multimédiarendszerrel.