A japán képregény- és rajzfilm-kultúrával nehéz volt nem találkozni az elmúlt nagyjából két évtized során. A Toyota új reklámfilmjét nézve mégis az ember érzése, hogy fogalmunk sincs róla itt Európában, milyen mélyen beépült ez a műfaj a japán emberek életébe.
A film lényege, hogy a negyedik generációs Prius több mint negyven alkatrészét és tulajdonságát személyesítették meg zsebóra-szemű, miniszoknyás, dagadó keblű rajzolt tinilánykák formájában. Külön figura személyesíti meg a motort – 2ZR-FXE a típusjelzés, ha valaki nem tudná – de van sebességváltó-kislány fogaskerekes hajpánttal, és kettős keresztlengőkaros felfüggesztés is, két légiesen lebegő copffal, pléhpáncélban. Olyan kevésbé megfogható tulajdonságoknak is lett efféle megtestesülése, mint a háromszög-forma, vagy az elektromos négykerék-hajtás – ez utóbbit egyébként valami különös logika alapján három kislány jelképezi, talán mert Japánban a 4-es szerencsétlen szám.
A Prius Impossible Girls összesen negyven tagot számlál, és a mangalány-csapat megalkotásához a Toyota állítólag számos népszerű rajzolót fogadott fel. Persze minden figurának van hangja is azaz negyven tagú szinkronszínész-csapatot is szerződtettek.