A Suzukinak eléggé bejött az új Vitara Európában, és úgy tűnik, most ugyanezt a receptet próbálják alkalmazni más piacokon is. A Delhi Auto Expón leplezték le a Vitara Brezza nevű modellt, amely stílusában emlékeztet ugyan az Esztergomban gyártott Vitarához, de közelebbről megnézve egyetlen azonos lemezt sem látunk rajta. A magyarázat egyszerű: ez az autó kisebb és olcsóbb, hogy jobban megfeleljen az indiai igényeknek.
Az európai Vitaránál kevésbé karakteres a forma – mintha direkt kiirtották volna a jellegzetes részleteket. Nincs meg a domborítás a hátsó kerekek felett, sem a magas motorháztető. Viszont megmaradt a sárvédőívek formája, és a karosszériától eltérő fényezésű tetőpanel. A Brezza rövidebb is, mint itteni rokona: a hossza 3,995 méter a Vitara 4,175 méterével szemben, a tengelytávja viszont ugyanúgy 2,5 méteres, és szélesebb, 1,79 méteres, illetve a maga 1,64 méterével magasabb is. Valószínű, hogy a műszaki alapok nagyjából azonosak, viszont az indiai modellbe az Indiában gyártott, Fiat eredetű 1,3 literes dízelmotor 90 lóerős változata kerül. Nyilván az indiai útminőség az oka, hogy a hasmagasság 19,8 centi, ami másféllel több, mint az itteni Vitaráé.
Az első helyszíni fotók alapján úgy néz ki, az autó belsejét is olcsóbb anyagokból készítették a Maruti-Suzukinál, mint amiből Esztergomban dolgoznak, még a kiállítási példányba is csak néhány krómszínű műanyag dekor-elem került. Az egyelőre nem derült ki, hogy mennyit kérnek egy Brezzáért Indiában, de az az érzésünk, hogy a Vitaránál lényegesen olcsóbb lesz, hisz hasonló méretű aszfalt-terepjárókat a konkurenciánál átszámítva már hárommillió forint körül kapni, így a Maruti-Suzuki modellje sem lehet sokkal drágább.
India egyébként hagyományosan a Suzuki egyik legjobb piaca, hisz a japán gyártó adja el a szubkontinensen az új autók több mint 40%-át.