A Törökországban gyártott modellből legalább háromféle változat készül – ezúttal a kombi egy tesztpéldányát kapták lencsevégre.
Bár a képeken épp az autó hátulját álcázták a legerőteljesebben – érthető, hisz a B oszlopig lényegében azonos a szedán és a kombi – az azért így is sejthető, hogy mire számíthatunk. A tetővonal hátrafelé láthatóan ereszkedik, és a hátsó ablakot is elég meredeken megdöntötték, ami ugyan nem feltétlen használ a csomagtér térfogatának, viszont így van rá esély, hogy a forma nem lesz nagyon esetlen. Valószínűleg így is nagyobb lesz a csomagtere, mint a szedán 520 literes puttonya.
Műszaki szempontból nem várható érdemi változás, legfeljebb a futóművet hangolják a megváltozott súlyelosztáshoz, és valószínűleg a motorválaszték is marad: a lépcsős hátú Tipót jelenleg 1,4 95 lóerős és 1,6 literes, 110 lovas benzines szívómotorral, illetve 1,3 literes 95 lovas és 1,6 literes 120 lóerős turbós dízelmotorral gyártják, és alighanem ezeket találjuk a kombiban is.
Valószínű, hogy a Tipo kombi változata még az idén bemutatkozik, de várhatóan csak az év második felében: úgy tudjuk, előbb még az ötajtós kivitel bevezetésére kerítenek sort.