Nem titok, hogy a koreai gyártó tovább bővítené nemzetközi kínálatát – a Genfi Autószalonon azt is láthatjuk, mivel. Az XLV már gyártásra kész, a SIV-2 viszont csupán tanulmány, igaz, az a fajta, amelyből nagyon könnyen válhat sorozatgyártmány.
Nagy meglepetésekről persze nincs szó, ilyen vagy olyan formában mindkét autót láthattuk már. Az XLV előzetesét tavaly ősszel állították ki Frankfurtban, és már akkor hallani lehetett, hogy az idei évre sorozatgyártmányt faragnak belőle. Ez az: lényegében egy nyújtott Tivoli egy plusz üléssorral hátul, némileg átrajzolt külső részletekkel. Műszakilag azonban nincs lényeges eltérés: ez a modell is 1,6 literes dízelmotorral, első- vagy összkerék-hajtással, illetve hatfokozatú manuális vagy automata váltóval lesz kapható.
A SIV-2 a korábbi SIV-1 kissé átrajzolt változata, amely méretben nagyjából a Nissan Qashqai-nak felel meg. Ez még csupán tanulmány, ennek megfelelően a kelleténél talán több rajta a krómdísz, talán túlzóak lesznek a felnijei, és persze egy egyelőre nem létező hibrid hajtáslánc kerül bele. Az 1,5 literes turbós benzinmotorhoz csatlakozó elektromos segédhajtás 48 voltról működik, ami kifejezetten olcsóvá tehetné, ha végre elkezdenének terjedni a 48 voltos elektromos rendszerű személyautók. Egyelőre úgy tudjuk, a SIV-2-ből nagyjából 2018-ra faraghatnak szériagyártmányt, bár a tanulmány genfi bemutatója után nyilván többet tudunk majd.