Mégis voltak gondok az Alfa Giuliával
Korábban olyan pletykák bukkantak fel névtelen beszállítói körökből, hogy hónapokat csúszott az Alfa Romeo Giulia gyártása, valamiféle komoly tervezési hiba miatt. Ám az Alfa Romeo márkaigazgatója, Fabrizio Curci azt mondja, nem egészen így volt. Valóban volt ugyan csúszás, de messze nem több hónapos, csupán néhány hetes.
„Az utolsó csavarig új az autó, és azt szerettük volna, hogy a kezdetektől hibátlan legyen. Ez okozott ugyan némi késést, de legfeljebb hetekről beszélhetünk, hónapokról semmiképp.” - mondta Curci. Ha így van, akkor viszont meglehetősen szokatlan módszert választottak a Giulia piaci bevezetésére, hisz míg az 510 lóerős csúcsváltozatot már tavaly nyáron megmutatták a közönségnek, az elérhetőbb változatokat csak napokkal ezelőtt leplezték le a Genfi Autószalonon.
Akárhogy is, most már tényleg nagyon közel a piaci bevezetés: a gyártás a jövő héten indul Cassino in Piedmonte-ban, így egy-két hónapon belül a forgalmazás is beindulhat Európában. A Giulia sok tekintetben új kezdet az Alfa Romeo számára: a teljesen új, hátsókerék-hajtású padlólemezre épül, és új motorválasztékot fejlesztettek hozzá - mindez a következő években több új típus alapjául is szolgál majd. Egyebek közt egy szabadidő-autó, egy nagyobb méretű luxusmodell és egy sportos kétajtós is készül, amelyeket várhatóan a következő két-három évben dobnak piacra.