Egy három Audiból álló gyári konvoj állt meg nemrég egy granadai benzinkúton. Az efféle kora tavaszi tesztek nem ritkák arrafelé, az viszont már meglepő húzás, hogy az autókon semmi álca nem volt. A háromból két Audi viszont teljesen új.
A TT RS korábban fotózott álcázott prototípusai után nem meglepetés, hogy megérett a bemutatásra két éve jött új TT csúcsa. Az már inkább, ahogy ezt megejtették. A fotókon nem látszik, de a szinte biztosan egészében Győrben készülő modell állítólag az RS3-ból ismert 2,5 literes, öthengeres TFSI-vel érkezik, de az ottani 367 lóerőről felhúzzák 400-ig. Ehhez nem kizárt, hogy alumínium blokk váltja a mostani acélt. Külsőleg egyelőre hozza a várhatót: nyitottak a légbeömlőin, fix a légterelője hátul, de őszig, a párizsi bemutatóig még reszelgethetik az Audinál.
A spanyol kútnál bemutatott R8 Spyderre még ennyi meglepetés sem jutott. A vászontetős hozza a tőle várt R8-asságot; sokkal érdekesebb viszont, hogy mi lesz a takarékos V6-osból. A nyitott tetős lesz jó eséllyel az első a típustársak közül, aki megkapja a - szintén győri - 450 lóerős, biturbós hathengerest, az R8 új alapmotorját. Ez talán már bemutatásakor benne lesz, amivel valószínű nem várják meg az őszt, várhatóan még a nyár előtt keresnek alkalmat a premierre.