Bár a Chevrolet Európából eltűnt, Észak-Amerikában továbbra is a GM húzómárkája. Most a Camaro csúcsváltozatát mutatták be, amelybe a Corvette-ből ismert kompresszoros V8-ast építik.
Egy ideje már hallani a Camaro ZL1-esről, amely már külsejével is jelzi, hogy a többi Camarónál jóval többet tud. Hatalmas, hullámos rácsozatú alsó légbeomlőjével és a motorháztető markáns púpjával kiváló belsősáv-takarítónak ígérkezik, azt azonban, hogy pontosan mit is tud, egyelőre nem részletezte a Chevrolet. Annyi biztos, hogy a Corvette-ből már ismert 6,2 literes, nyomórudas vezérlésű, kompresszoros V8-as kerül az orrába, amely legalább 640 lóerős kell legyen, bár ennél jóval többet is kihozhattak belőle. Egyelőre nem tudni, hogy a GM megpróbál-e rálicitálni ezzel az autóval a 707 lóerős Dodge Challenger Hellcat-re, de akár lesz számháború, akár nem, annyi már most kétségtelen, hogy ez lesz minden idők legerősebb utcai Camaro változata.
A brutális nyolchengereshez állítólag kétféle váltót kínálnak majd, a vadonatúj, tízfokozatú hidrodinamikus automatát, amely állítólag hasonlóan gyors váltásokra képes, mint a dupla kuplungos váltók, illetve egy manuális hatsebességest. A gyáriak azt mondják, még az utolsó simításokat végzik az autón, ezért is nem árulták el, hogy milyen a csúcs-Camaro menetdinamikája, de aligha lövünk nagyon mellé, ha azt feltételezzük, hogy 4 másodperc körül gyorsul majd 100 km/h-ra, és 300 km/h felett lesz a végsebessége.
A ZL1, amelyben az alapfelszerelés része lesz a Magnetic Ride aktív lengéscsillapítású futómű és az elektronikusan vezérelt önzáró differenciálmű, várhatóan az év második felétől lesz kapható Észak-Amerilában. Európában viszont jó eséllyel csak szürkeimportban lesz beszerezhető.