A Mahindrának érdekes elképzelése van a személyautókról. Itt a legújabb bizonyíték, a NuvoSport, ami csak a Mahindra más modelljeihez hasonlítható, semmi máshoz. Kis hasmagasságú, de magas építésű szabadidő-autó, fura mód zavaros formai megoldásokkal. Ilyesmivel más nem is próbálkozna, de a Mahindránál nem is ez az első ilyen modell.
A Nuvosport egy evolúciós folyamat eredménye: az elődje, Quanto ugyan semmitmondóbb külsejű volt, de az arányok már ott sem stimmeltek igazán, sőt, ott még feltűnőbb volt, hogy milyen apró kerekeken gurult az autó. A Nuvosportra nagyobb kerekek kerültek, köréjük a sárvédőívre pedig szélesebb fekete műanyag betét került, de az aránytalanság még itt is feltűnő. Ráadásul a magasabb orr-részre egész megdöbbentő hűtőmaszk került. Az autó egészében van valami a Fiat Multipla furcsaságából, az orra viszont a korábbi Ssangyongok rémséges pofáját idézi fel, egy kis Pontiac Aztek beütéssel.
Az autó belül is elég szokatlan megoldásokat tartalmaz. A hátsó ülések támláját közel függőlegesre állítva a csomagtartóban is lehajtható két ülőlap, a menetiránynak merőlegesen. Itt ugyan minimális a hely, de a lényeg, hogy a viszonylag kisméretű autóba ötnél többen is beülhetnek, ha a szükség úgy hozza. A Nuvosport így talán könnyebben eladható, úgy is, hogy indiai mércével messze nem a legolcsóbb személyautó. Átszámítva bő hárommillió forintért adják az alapkivitelt.
Az autó motorválasztéka is érdekes: egyféle, dízelüzemű motort kínálnak hozzá, az Mhawk 80 jelzésű 1,5 literes háromhengerest, amelyből két változat készül 71 illetve 100 lóerővel – mindkettőhöz ötfokozatú váltót kínálnak. A Mahindra kínálatában a típus a KUV100 és a TUV300 közé illeszkedik – két hasonlóan fura arányú autó közé, amelyektől amúgy méretben sem tér el nagyon.
Nem kizárt, hogy Indiában népszerű lesz a Nuvosport, de arra nem fogadnánk, hogy exportmodellként is lehet jövője.