Sejthető volt, hogy a Ford GT-ből az ár és a V6-os motor ellenére simán elfogy majd az évi 250 példány, ami a tervekben szerepel, de ilyen túljelentkezésre senki nem számított, különösen mivel az új GT messze nem olyan kivételes vétel, mint az elődje volt.
A Ford internetes rendelési rendszeren keresztül fogadja a jelentkezéseket, méghozzá limitált ideig: május 12-én lezárják a jelentkezéseket, és utána döntik el, hogy ki kaphat GT-t, és ki nem. Az már most egyértelmű, hogy mindenki nem kaphat az autóból, aki kért, hisz ahhoz ebben az ütemben 28 évig kellene folytatni a gyártást, márpedig arra is kicsi az esély, hogy három évnél tovább gyártásban maradhat a típus. A GT nem az eladásai révén hajt hasznot a Ford számára, hanem azzal, hogy itt-ott felbukkan – versenypályán és közúton, élőben, filmen, képen és kiállításokon – és vágyat kelt. Erre bőven elegendő néhány száz autó, és mivel jó eséllyel minden példányon jó nagy összeget veszítenek, többet nem éri meg piacra dobni.
Az azért meglepő, hogy a 450 ezer dollár, illetve az 500 ezer euró ellenére, amit egy-egy példányért elkérnek, ennyi a jelentkező, de épp a kis sorozatú gyártás miatt a GT befektetésnek sem utolsó, nyilván sokaknak eszébe jutott, hogy egy ilyen autó értéke az évekkel csak tovább növekszik.