Úgy néz ki, a Hondánál is rájöttek, hogy üzemanyagcellás autóból nem lesz egyszerű bármiféle profitot kinyerni. A világelsőséget vitte a Toyota a Mirai bemutatásával, és kúthálózat híján amúgy sem lenne könnyű nagyobb mennyiségben eladni a hidrogénhajtású szedánt, akkor sem, ha nem volna méregdrága. A kármentés legjobb módját választották: készítenek két másik változatot, egy tisztán elektromosat és egy konnektoros hibridet is.
Az efféle átalakítás kézenfekvő, hisz az üzemanyagcellás autót is villanymotor hajtja, azaz a hajtáslánc egyik fele készen van, csak az üzemanyagcella-csomagot kell akkumulátorokra, illetve egy kisebb benzinmotorra cserélni. A Clarity pedig bőven elég nagy, hogy mindez gond nélkül elférjen a karosszériájában. Ezzel a megoldással egyébként az üzemanyagcellás változatot is elérhetőbbé teszi a Honda, hisz nagyobb sorozatnagyság mellett a karosszéria és a villanymotorok gyártása is jóval olcsóbbá tehető.
Az elektromos Clarity várható előbb, ez már 2017 első felében bemutatkozhat, míg a hibrid változat csak 2017 vége felé érkezhet. A benzin-elektromos kivitelről egyelőre keveset tudunk, de úgy hallani, ez is elmegy majd 64 kilométert tisztán elektromos üzemben. Egyelőre nem könnyű megbecsülni sem, hogy a két hétköznapi változattal a Honda Clarity mennyire lehet népszerű, hisz azt sem tudjuk, a hibridért és az elektromos változatért milyen árat kér majd a gyártó, de az biztos, hogy ahhoz képest, amennyit a hidrogén-üzemű változatból eladhattak volna, a lehetséges vásárlók körét legalább minimum megszázszorozták.