Már korábban is felmerült, hogy a Toyotával fennálló szövetség lehet a PSA belépője a pick-up piacra. A Hilux ugyan a piac legsikeresebb modelljei közé tartozik, de a japán partnernek is jól jön, ha valaki átvállalja a forgalmazás terhének egy részét Európában, és talán más piacokon is. A PSA pedig minimális befektetéssel bővítheti a kínálatát.
Aki annak idején erre a tippre nagy összegben fogadott, most nyert: a gyáriak megerősítették, hogy az új pick-up, amelyet a Push to Pass tervben említettek először, a Toyotától érkezik. Most már csak az a kérdés, hogy milyen márkanéven. A Citroën és a Peugeot kínálatában is elférne egy ilyen típus, ám miután csak egy pick-upról esett szó, valószínű, hogy csak az egyiket bővítik a platós modellel.
A következő öt évre szóló Push to Pass terv egyébként meglehetősen ambiciózus: minden évre, mind a három PSA márkára legalább egy új modell jut majd régiónként. Márkából már három van – a Peugeot és a Citroën mellett a DS, a cég prémiummárkája – és régióból is legalább ennyi, ahol aktív a konszern, hisz Európa és a Közel-Kelet, Kína és a Távol-Kelet, illetve Latin-Amerika a PSA három nagy piaca. Ez öt év alatt 45 modellt jelentene, de a gyáriak 26-ot vállaltak, ami nyilván azt jelenti, hogy lesznek régiónként megegyező újdonságok.
Ahogy a Hilux alapú pick-up példája is mutatja, valószínű, hogy az új modellek egy részét külső partnerek segítségével fejlesztik majd, ami jót tesz a költségeknek, viszont a versenyképességnek nem feltétlenül.