Miután a Chrysler 200-ast indokolatlanul hamar kivégezték, most úgy néz ki, az FCA vezetése a 300C-t is arctalan átlagautóvá tenné. Erre utal legalábbis, hogy Sergio Marchionne, a Fiat birodalom első számú vezére most belengette, hogy esetleg a Pacifica egyterű fronthajtású padlólemezére ültetnék a Chrysler nagy szedánját.
Költségcsökkentési szempontból lehet hogy jól hangzik egy ilyen ötlet, hisz ezzel a 300C-hez sem kellene új hátsókerék-hajtású műszaki alapokat tervezni, de ezzel a típus el is veszítené azt a tulajdonságát, amely alapvetően megkülönbözteti a hasonló méretű Ford Taurustól vagy a Chevrolet Impalától. A 300C platformjának kidobásával ráadásul a Dodge Charger és Challenger modellek is megszűnnének a jelenlegi formájukban, így nem sok maradna a cég személyautó-kínálatából. A fronthajtásra való átállás egyik oka az lehet, hogy a 300C-Charger-Challenger trió vagy húszéves Mercedes platformra épül, és ebben már nem lehet sok fejlesztési potenciál, a Fiat pedig valószínűleg meg szeretné úszni egy új padlólemez kifejlesztésének költségeit.
Valószínű, hogy Marchionne egyelőre teszteli a lehetőségeket, hisz maga is hangsúlyozta, hogy egyelőre még nem született döntés semmiről, csak mérlegelik a lehetőségeket. Ám úgy tűnik, a Fiat birodalom vezetése levagdalna mindent a Chryslerről, ami nem hoz elég hasznot, így hosszabb távon a Jeep és a Ram maradna meg, a Chrysler és a Dodge jövője viszont, különösen úgy, hogy a Dart és a 200 utódját biztosan nem készítik el, legalábbis bizonytalan.