A Millward Brown tizenegy éve rangsorolja a nagy vállalatok márkaneveit becsült értékük alapján, de úgy tűnik, ide csak a legnagyobb cégek jutnak be. Míg más márkaérték-sorrendek élmezőnyében ott van például a Ferrari, itt, valószínűleg a cég viszonylag kis forgalma miatt nyoma sincs.
A listán egyébként a nem is szerepelnek igazán jól az autógyártók. Az első huszonötben egy sincs, az élmezőnyt jellemzően technológiai óriáscégek uralják. A Google, az Apple, a Microsoft, az AT&T és a Faceboo az első öt, jellemzően 100 milliárd dollár feletti márkaértékkel. A legértékesebb autóipari márkanév a Toyota, ez a 28. helyen áll, 29,5 milliárd dollárra becsülik az értékét, a második a BMW 26,8 milliárddal, a lista 33. helyén, harmadik pedig a Mercedes 22,7 milliárddal, ami az abszolút lista 33. helyére elegendő. Még három cég fért fel a százas listára, a Honda márka 13,1, a Ford 13, a Nissan pedig 11,4 milliárd dollárt ér.
A lista persze folytatódik az első száz után is, így tudjuk, hogy az Audi (9,5 mrd. dollár), a Land Rover (4,7 mrd), a Porsche (4,4 mrd) és a Tesla (4,4 mrd) teszi teljessé az autóipari top 10-es listát.