Jövőre lesz húsz éve, hogy Gerhard Berger megnyerte vele az 1997-es német nagydíjat, most darabokra törték egy monzai futamon. Egy szintén nem fiatal Panozzal meccselt a Benetton félprofi sofőrje, amikor a Lesmo és az Ascari között jött a baj.
A BOSS GP egy tehetősebb félprofik számára kiírt bajnokság, ahol vegyesen szerepelnek az elmúlt húsz év mindenféle formulaautós bajnokságainak autói. Van itt volt Formula-1-es, GP2-es, Formula-Nipponos autó, de az amerikai formulaautós szériák (IRL/IndyCar/Champcar) autói is nagy számban szerepelnek. Egy ilyen, egész konkrétan a 2007-es Champcar-szezonra készült Panoz DP01-es látható a videón. A Panoz volt az akadály Wolfgang Jordannak, aki egy nem létező résen próbált beférni 280 km/h-s tempónál Benettonjával a második Lesmo-kanyar után. Az eredmény a képen.
A két autóból a Benetton a nagyobb érték. A Panoz DP01 egy tucat versenykaszni, a Champcar teljes mezőnye ilyet használt 2007-ben, a Benetton B197-es modellje ellenben ritkaság, ráadásul konkrétan ezzel az autóval szerezte Berger a csapat utolsó győzelmét a Formula-1-ben. Igaz, azóta a hajtásba rendesen belenyúltak, és a Renault-féle V10-es motor nyugdíjazása után egy szintén V10-es, négyliteres Judd-motort kapott. Modernizálták a hátsó szárnyát és a farkiképzést, máskülönben ez centire 1997-es önmaga volt. Most mi lesz vele? Várhatóan újjáépítik, és az eddiginél is kevesebb eredeti elemmel tér vissza a sorozatba.