A Mercedes G 500 4x4 2 gyári állapotában sem szerény megjelenésű, a markánsan szögletes kasznira méretes szélesítések kerültek, és portáltengelyekkel emelték a hasmagasságát 30 centivel az eredeti G osztály fölé. Most viszont a Mansory úgy érezte, hozzá tud tenni az eredeti koncepcióhoz.
Hogy ez mennyire sikerült, azt mindenkinek a vérmérsékletére bízzuk, de meg kell hagyni, hogy a korábbi munkáikhoz mérve itt egész visszafogottak voltak. Tulajdonképpen csak a gépháztetőt, a hűtőrácsot, a kilincseket, a szélesítések peremeit és még pár kisebb, külső elemet cseréltek szénszálasra, majd az egészet megfejelték egy borzalmas árnyalatú kékkel, amely leginkább a babaruhákéhoz hasonlít. Ezzel a markáns forma egyszerre lett agresszív és nevetséges, bár valószínűleg kevés dolog kelt majd akkora feltűnést a monacói kaszinó előtt, mint a Mansory G. Ezen felül még a beltéri elemek szénszálba burkolása, egy egészen giccses kárpitozás és egy új kipufogó is a csomaghoz tartozik, valamint egy Powerbox fantázianevű egység, amely gombnyomásra 62 lóerőt ad a négyliteres V8-as biturbó 416-jához.
Az eredeti G500 4x42-nél persze mindent a lehető legjobb terepjáró képességeknek rendeltek alá, így kapott állítható futóművet, és a portáltengelyek révén a gázlómélysége is kerek egy méterre nőtt. Míg az alap G500-ért 105 ezer eurót kérnek Németországban, addig a négyzetre emelt kivitelért 226-ezret kell fizetni, viszont arról nincs hír, hogy a Mansory babakék szörnyetegéért mennyit kérnek. Legyen akármekkora is az összeg, egy biztos: lesz rá fizetőképes kereslet.