Azt persze eddig is sejtettük, hogy a magasabb ár ezen a szinten már inkább vonzerő, mint hátrány, és nyilván az is sokat számít, hogy a Chiron sokkal jobb, kiforrottabb autó, mint a Veyron.
Eddig mintegy kétszáz példányt adtak el a Bugatti Chironból, amelyből összesen ötszáz darabot terveznek előállítani. Ez azért meglepetés, mert a Veyron ára még 1,2 millió euróval indult 2005-ben, ami az inflációval számolva sem közelíti meg a Chiron 2,4 millió eurós árát. A Bugattinál azzal próbálják magyarázni az új modell iránti nagyobb érdeklődést, hogy annak idején a Veyronnal kellett újra megalapozni a márka hírnevét, de ez az elmélet sem áll meg igazán: az vele a baj, hogy annak idején a gyártás beindításáról szóló ígéretek és az első szériapéldány legyártása között négy év telt el, azaz akkor is rendesen fel voltak csigázva a lehetséges vásárlók.
Sokkal inkább az lehet az ok, hogy a Chiron látványosan jobb konstrukció a Veyronnál: stabilabb, erősebb, kiforrottabb és gyorsabb is. Ráadásul az efféle autókért a Veyron bemutatása óta eltelt tizenegy évben sokkal többet kezdtek kérni a gyártók – így ma már a 2,4 millió euró sem olyan sokkoló összeg, mint annak idején az 1,2 millió.
Akármi is az ok, úgy néz ki, az 500 autó eladása messze nem lesz olyan nehéz feladat, mint a 450 Veyroné, amelyből az utolsó néhány tucat elpasszolása évekbe telt, és csak úgy sikerült, hogy a Bugatti mindenféle különkiadásokat állított elő.