Lehangoló sztori a Renault és a Caterham rövidke közös projektje, de így is volt eredménye a közös fejlesztésnek. Most a Caterham mutatta meg, hogy milyen lett volna a középmotoros kupé brit változata.
A Caterham többi autójához képest ez a sportkocsi kifejezetten visszafogottnak tűnik, olyannyira, hogy már-már unalmasnak is mondható. Az arányai kellemesek, és valahogy VW-esen tömör hatást kelt, a két ívből összeálló övvonal ellenére is. Ez persze csak egy korai formaterv, de az autó nem is igazán jutott tovább ennél a fázisnál. Az az érzésünk, a Renault változat már a két cég szakítása idején is lényegesen eltérhetett ettől, hisz kevéssé valószínű, hogy egy ilyen, alapvetően konfliktuskerülő és arányos gépre kirívóan negatív módon reagált volna az utca embere.
A Renault egyébként annak idején kivásárolta a Caterhamet a közösen alapított cégből, így valószínű, hogy a végleges Alpine-ban megmaradt a nagyrészt a britek által tervezett műszaki alap. A végtermék formatervét azonban úgy alakították át, hogy jobban emlékeztessen a legendás Alpine A110-esre. Most már nem valószínű, hogy a középmotoros Caterham valaha is megvalósulna, de érdekes módon még a Renault-nál is akadozik a fejlesztés. Hiába mutatták meg a véglegesnek mondott autót már az idén februárban, a mai napig nem lehet pontosan tudni, hogy milyen hajtáslánccal forgalmazzák majd, és a gyártás beindítása is várat magára.