A Hyundai öles léptekkel halad a Genesis márkává növesztése felé. A két nagy modell, a G90 és a G80 már elkészült, és ahogy ezek a kémfotók is jelzik, már előrehaladott szakaszánál tart a G70 fejlesztése is, azé a modellé, amelyből a márka a legnagyobb mennyiséget adhatja el.
Még márciusban mutattak egy tanulmányt New Yorkban, amely elég szokatlan megjelenésű lett – nos, úgy tűnik, annál jóval visszafogottabb lesz a szériamodell. A tető, amelyet itt nem fedtek el igazán, akár egy Infinitié vagy Lexusé is lehetne, a többi részletet viszont vastag álcázóréteg fedi. Az autó arányai azt jelzik, hogy hátsókerék-hajtású lesz az autó, de ez manapság ebben a méretben szinte kötelező. A konzervatív vonalvezetés egyébként érthető: így lehet potenciálisan a legtöbb vevőt megfogni. Márpedig a G70-nek kell a márkát a hátán vinnie.
Valószínű, hogy ebben a típusban is az ismerős benzinmotorokkal találkozhatunk majd, a kétliteres turbós négyhengeressel és a 3,3 literes turbós hathengeressel. Más motor egyelőre nemigen várható – talán Észak-Amerikában a 3,8 literes szívó V6-ossal is kapható lesz – de ennyi a nagyobb piacokon, Kínában, Dél-Koreában és Észak-Amerikában elegendő is a jó szerepléshez. Európába viszont épp azért nem hozzák a Genesist – legalábbis egyelőre – mert úgy érzik, a motorok és karosszéria-változatok szűk választéka itt nem tenné versenyképessé az új luxusmárkát a német konkurensekkel szemben.
A fotók láttán nem kell nagy bátorság a jóslathoz, hogy a harmadik Genesis szedán a jövő év során biztosan bemutatkozik. A G70-nel persze épp csak a kínálat alapjait fektetik le a koreaiak, de 2019-ig további modellek érkeznek, egy szabadidő-autó és egy sportos kupé mindenképp.