Fisker úr formatervezéssel csinált karriert, de úgy tűnik, nem mond le róla, hogy autógyárat alapítson, és így tegye halhatatlanná a nevét.
Már 11 éve, hogy a dán formatervező, aki korábban a BMW, a Ford és az Aston Martin alkalmazásában alkotott, saját céget indított Kaliforniában, eleinte Mercedes és BMW modellek optikai módosítására. Az első teljesen önálló Fisker modell, a Karma 2008 januárjában mutatkozott be, de szerencsétlenül alakult a hibrid modell sorsa: a válság elfújta a céget, mielőtt az eladások beindulhattak volna, így 2013-ra a Fisker Automotive csődbe ment.
Ezek után logikus lenne azt gondolni, hogy Fisker mester visszatér a kaptafához, és nem akar többé autógyáros lenni, de ennek épp az ellenkezője igaz. Úgy tűnik, összejött a pénz a második nekifutásra, és erre az alkalomra vissza is vették a Fisker nevet a korábbi cég jelenlegi tulajdonosától. Tesla-szerű villanyautót ígérnek, amelyről már egy képet is mutattak. Ez alapján az ígéretek szerint legalább 640 km-es hatótávú négyajtós kupé minden ajtaja felfelé nyílik majd, akár a szupersportkocsiké. Az is látszik, hogy Fisker arányérzékével továbbra sincs semmi baj: akármilyen is lesz a tartalma, a forma így első pillantásra is igazán látványosnak tűnik.
Az továbbra sem világos, hogy a Fisker márka feltámasztása mögött ki áll, de úgy tűnik, a háttérben komoly fejlesztés zajlik, viszonylag gyors ütemezésben. A végleges autó állítólag már a következő évre elkészül – addigra talán az is világosabb lesz, hogy a dán formatervezőn kívül kik vesznek még részt az autógyár-alapításban.