Drivetribe: közösségi őrület Jeremy Clarksontól
Az egykori Top Gear műsorvezetők nem csak egy új autós műsorral, a The Grand Tourral jelentkeznek így az ősz végén, de elindítanak egyfajta közösségi oldalt is.
A Drivetribe érdekes modell alapján működik: a regisztrációhoz mindenkinek legalább hat, már megalapított törzshöz (tribe) kell csatlakoznia, de aztán maga is alapíthat ilyet. Megoszthat tartalmat, kommentálhatja a törzse által megosztott tartalmakat, vagy lökhet rajta (bump), ami nagyjából a like-olásnak felel meg. Ahogy az ilyen oldalaknál lenni szokott, az egész arra épít, hogy a kezdetben elérhető törzsekre sokan lesznek kíváncsiak, és később maguk is megosztják majd saját tartalmaikat, így az oldal lényegében önfenntartóvá válik rövid idő alatt. A különbség csupán annyi a többi közösségi oldalhoz képest, hogy itt a jármű a központi téma.
Egyelőre persze nem tudni, hogy a dolog egyáltalán beindul-e, vagy egy lesz a sok egykor szép reményű, de félholt közösségi oldalnak, ahol kevés a tartalom és a felhasználó, az egyelőre megjósolhatatlan. Ám az jól látszik, hogy induláskor a Clarkson-Hammond-May trióra irányuló kivételes figyelmet igyekeznek kihasználni, ami könnyen lehet nyerő taktika.