Norvégia ma egyértelműen a legnagyobb villanyautó-piac Európában, de talán a világon is. Nem csoda, hogy az Opel is itt mutatta be először az Ampera-e típust, az amerikai Chevrolet Bolt testvérmodelljét. Így először ezen a piacon hasonlíthatók össze az árak is.
Az Ampera-e 299 900 norvég koronába kerül, ami átszámítva durván 10,4 millió forintnak felel meg. Ezzel drágább lett, mint a Nissan Leaf, amelyért 205 ezer koronát kérnek, de a BMW i3-asnál is, amely 267 500 koronáért kapható. Az Opel mondjuk jóval többet is megy egy töltéssel: 60 kWh-s akkumulátora úgy 380 km megtételére elegendő (EPA mérés szerint) ami durván a kétszerese az i3 hatótávjának, és közel háromszorosa a Leafének, de a jelentős árkülönbség miatt így sem vehető biztosra, hogy az Ampera-e sláger lesz Norvégiában. Az északi országban egyébként jelentős állami támogatás és kirívóan magas üzemanyagárak segítik az elektromos járművek elterjedését, amelyek 2016 első kilenc hónapjának adatai szerint durván az új autók 15%-át adják, ami éves szinten 23-24 ezer autót jelent.
Az Opel az első autókat jövő tavasszal szállítja le Norvégiában, de Európa többi részén, ahol jóval alacsonyabb a villanyautók piaci részesedése, a típus bemutatására is csak 2017 közepétől várható, sőt, lesznek olyan piacok is, ahol csak 2018-tól lehet majd megvásárolni a típust. Az időzítést a várható eladásokon túl az határozza meg, hogy milyen ütemben tudják felfuttatni a termelést. Norvégián kívül, ahol az Ampera-e minden kereskedésben kapható lesz, a többi piacon csak néhány kiemelt szalonban kínálják majd az Opel villanyautóját.