Holo-tanulmány a BMW-től
Nem minden gyártó vette a fáradtságot, hogy a CES-re komplett autót építsen csak egy új kezelőfelület kedvéért. A BMW csupán egy stilizált keretet épített - ezt nevezik i Inside Future tanulmánynak - és ebben mutatta be a HoloActive Touch elnevezésű kijelző-technológiát.
Ez a megoldás nyilvánvalóan jobb, mint egy szériamodellbe beépíteni a forradalmi megoldást, amelyet úgy talán észre sem venne a CES közönsége, és sokkal olcsóbb, mint saját autót építeni egy műszerfal köré. A BMW megoldása pedig megérdemli a figyelmet: egyfajta holografikus kijelzőt készítettek a középkonzol fölé, amelyen az ujjainkkal a levegőben manipulálva navigálhatunk az autó funkciói között. A német gyártó szerint ez lehet az i-Drive rendszer jövője, ami ugyan nem feltétlen lenne jó, viszont egy csomó más területen lehetne igen hasznos ez a megoldás.
Autóban az a baj a holo-kijelzővel, ami minden középkonzolra helyezett érintőképernyővel is: a használatához le kell nézni, így igazán csak akkor válna használhatóvá, ha robotpilótával kombinálnák. Ezzel a rendszer annyira sci-fibe illő, hogy mindenképp megérdemli a figyelmet.