Maga Tobias Moers, az AMG vezetője beszélt a részleg terveiről, igaz, elég talányosan. A négyajtós sportkocsival kapcsolatban annyit mondott, hogy a pletykák nem feltétlen tévednek, ami könnyedén értelmezhető úgy, hogy az AMG második saját modellje a GT sportkocsi után egy ilyen jármű lesz.
A korábbi pletykák GT4 néven említik az autót, amely a Mercedes szabvány hátsókerék-hajtású padlólemezére, az MRA rendszerre épülhet, amely a C, E és S osztály alapjául is szolgál. Az AMG azonban saját futóművet tervezne hozzá, és a típus formára is jobban hasonlítana a GT-re, mint a többi Mercedesre. Valószínű, hogy a CLS-nél legalább egy számmal kisebb autóról volna szó, amelybe ugyanaz a négyliteres V8-as kerülne, amelyet az AMG GT-ből és a C osztály AMG változatából már jól ismerünk.
Moers szavaiból érdekes módon az is kiderült, hogy az AMG már a GT utódjának fejlesztését is megkezdte, ami azt jelentheti, hogy a jelenlegi modell legfeljebb hat-hét évig marad a piacon. A GT4 valamikor 2019 körül érkezhet meg legkorábban, míg az AMG GT utódja 2020-ra várható.