Rettenetes légnyelőnek ígérkezik a Dodge Demon
A dudorok és nyílások kialakítása a motorháztetőn már-már külön tuning-ágazat. A nyílások mérete ritkán áll arányban a valóságos levegő- illetve hűtés-szükséglettel, de talán nem olyan meredek feltételezés, hogy a Challenger Demon esetében valóban indokolt a történelem legnagyobb gyári motorháztető-nyílása.
Az Air Grabber – levegőgyűjtő – fantázianevű nyílás tényleg nagyon nagy majdnem lámpától lámpáig ér, a felülete pedig 290 négyzet-centiméter. Úgy néz ki, a nagy lyuk teljes egészében a légszűrőházba vezet, ami azt sejteti, hogy a Demon tényleg erősebb lehet, mint a 707 lóerős Hellcat, nem is kevéssel. A Dodge kampánya ilyen szempontból zseniális: eddig úgy sikerült fenntartani az érdeklődést egy új modellváltozat iránt, hogy közben semmilyen lényeges adatot nem árultak el – így marad a találgatás és a várakozás.
Csak annyi biztos, hogy valamilyen szempontból biztosan túlmutat majd a Hellcaten, de még az sem egyértelmű, hogy erőben: olyan feltételezéseket is hallottunk, hogy nem erősebb, hanem sokkal könnyebb Challenger sportváltozatot takar az elnevezés.