Bár a ZL1-et egy ideje már gyártják, úgy tűnik, a Chevrolet mérnökei csak most próbálták ki – legalábbis nyilvánosan – hogy pontosan mit is tud. A németországi Papenburgba vitték, ahogy egy hosszú oválpályán tesztelhették a végsebességét.
A mérés során az egyik irányba 325,7 km/h-t ért el a csúcs-Camaro, visszafelé pedig 311 km/h-ra tudott felgyorsulni. E két érték átlaga a hivatalos végsebesség – a két méréssel a szélsebesség hatását igyekeznek kiküszöbölni – ami egyáltalán nem rossz egy olyan, nem különösebben áramvonalas formájú géptől, amilyen a Camaro. Hogy kell-e bárkinek ennyire gyors autó a mindennapokban, az persze kérdéses, de ha mégis, ár-sebesség arányban is elég jó választás a ZL-1, hisz az alapára 63 450 dollár – átszámítva olyan 18,5 millió forint – míg egy hasonló végsebességű Porschéért ennek legalább a dupláját kérik el.
A Chevrolet izomautójának egyébként a többi adata is elég közel van ahhoz, amit a mai szupersportkocsik tudnak: 3,5 másodperc alatt van százon, 11,4 másodperc alatt éri el a 204 km/h-t, kanyarban pedig elérhető vele az 1,02 g-s oldalgyorsulás. Abban persze így sem vagyunk egész biztosak, hogy ez volna a legjobb elérhető élményautó – egy gyengébb és kisebb, de jóval könnyebb gép lehet akár sokkal meggyőzőbb – de a gyáriak nem is ezt igyekeztek bizonyítani, csak annyit, hogy ez a valaha volt legjobb szériagyártású Camaro.