Eddig egyetlen Bugatti Chiron került a gazdájához, és az sem valódi sorozatgyártmány: azt az előszériás példányt adták el egy szaúdi vásárlónak, amelyet a típus bemutatására használtak. A következő három autó, az első három szériapéldány azonban csak a napokban esett át a végső ellenőrzésen, és a Genfi Autószalonra elkészül egy negyedik autó is, szintén kiállítási tárgynak.
Talán meglepő, hogy ennyire lassan indul a gyártás, de végső soron nem is készülnek nagyobb széria előállítására a Bugattinál. Összesen 500 autó előállítását ígérik, de ez is eltart jó néhány évig, mivel évente nagyjából 70 autó legyártására van kapacitás. Eddig nagyjából 250 autóra érkezett megrendelés, de ezzel a tempóval ez a mennyiség is több mint három évre köti le a gyártókapacitást, de a 2,4 millió eurós ár mellett ez is tisztességes eladási ütemnek tűnik. A feladat most az, hogy a következő hét évben elsüssék a maradék 250 autót, ami nem is olyan egyszerű.
Nyilván lendületet ad majd az eladásoknak, amikor kiderül, hogy a Chiron is megdönti-e a sorozatgyártású autók sebességi világrekordját. Valószínűleg az sem véletlen, hogy a rekordkísérletet csak 2018-ra tervezik, hisz amíg csak sok évi várakozással tudnak újabb megrendeléseket fogadni, addig nincs sok értelme az efféle reklámfogásnak. A szériakocsik sebességét egyébként 420 km/h-ra korlátozza a gyártó, de nem csodálkoznánk rajta, ha később megemelnék a limitet.
A Chiron jellegzetes kék-fekete színben mutatkozott be, de már az első három példány közül kettő is eltérő színben pompázik, és összesen nyolcféle árnyalat közül lehet választani: fekete, szürke, türkiz, kék, barna, vörös, és a különleges Bleu Royal – egy másik, sötétebb kék – alkotja a színválasztékot.