A hét végén még csak az első nyilvános tesztjét futja a BMW legújabb gyári versenyautója, de nyilván a korábbi M3 GT4 ütőképes utódjának szánják, elsősorban magáncsapatok számára.
Az előzetes kép persze nem árul el sokat az autóról – elsősorban a légbeömlők kialakítását, az első légterelőt és persze a jellegzetes vörös-világoskék-sötétkék M-es versenyfestést csodálhatjuk meg az autónak a lepel alól kilógó sarkán. Az viszont már most sejthető, hogy sokan választják majd ezt az M4-est, hiszen viszonylag sokféle bajnokságban indulhatnak GT4-es versenygépek. A vonzerejük abban van, hogy ez a kategória viszonylag kevés módosítást enged az utcai alapmodellhez képest, így az autók megvásárlása és versenyeztetése is sokkal olcsóbb lehet, mint az erősebb GT versenygépeké.
A BMW így akár több tucatnyi megrendelésre is számíthat az új GT4-es M4-essel, hisz a brit GT bajnokságban, a Continental Sports Car Challenge-en, a Blancpain Endurance sorozatban és a GT4 European Series-ben is el lehet velük indulni, hogy csak a legismertebbeket említsük.