A Citigo bemutatása nyilvánvalóan nem a Škoda döntése volt. A VW Up! testvérmodellje konszern-érdekből született, így növelhették meg a valószínűségét, hogy elegendő fogyjon a közös kisautó-platformból. Mostanra azonban kiderült, hogy nagy szükség nincs sem a Škoda, sem a Seat változatra, mivel a VW kivitelből fogy messze a legtöbb.
Így nem nagy meglepetés, amit a cseh márka nemzetközi eladásokért felelős menedzsere, Peter Solc bejelentett: nem készül következő Citigo, helyette újabb szabadidő-autók fejlesztésére fordítják a vállalat erőforrásait. Ezek közt lesz egy kisebb, Fabia méretű, és a pletykák szerint egy kupé is. Solc szerint a döntés adta magát, hisz a szabadidő-autók szegmense világszerte gyorsan nő, miközben a városi kisautók iránti kereslet csökken.
Tavaly 41 ezer Citigo fogyott, 18 ezer Seat Mii és durván 170 ezer Volkswagen Up! mellett, ami azt jelzi, hogy bőven elég csak a VW változatot gyártásban tartania. A két másik, műszakilag azonos, de szűkebb motorválasztékú és formailag is egyszerűbb modell utódjának kifejlesztésére viszont nem igazán éri meg pénzt költeni.