A Fiat Abarth néven kínálja a legdurvább 500-asokat, de Olaszországban léteznek a kiskocsinak sokkal durvább változatai is. Árulnak négyszáz lóerő feletti autókat is, de a Giannini a nyers teljesítménynél többet kínál: az ő 500-asuk, a 350 GP annál is durvábban néz ki, amilyen erős.
Pedig erőben sincs hiány, a rövid orrba ugyanis begyömöszölték az Alfa Romeókból ismert 1,75 literes turbómotort, amelyet 350 lóerőre pumpáltak fel. Azt egyelőre nem tudjuk, hogy ez mire lehet elegendő, de a körítés zseniális. Az arasznyi, hűtőnyílásokkal szabdalt sárvédő-szélesítések és a hűtőmaszkba integrált ködlámpák tökéletesen passzolnak az alapformához, ugyanakkor olyan érzést keltenek, hogy a Giannini nem kiskocsi, hanem telivér versenyautó, amely akár egy Ferrarinak is kemény ellenfele lehetne.
Bizonyos értelemben így is van: a maga 150 ezer eurós árával nem csak a leglátványosabb, de a legdrágább 500-as változatok egyike ez. Ennek ellenére a Giannini tulajdonosa azt tervezi, hogy legalább száz példányt készít belőle, és az az érzésünk, hogy biztosan akadnak majd ennyien, akik hajlandók lesznek kifizetni az árát.