A világ legdrágább autói közé tartozik, és a maga 1500 lóerejével teljesítményben sincs sok kihívója a Bugatti Chironnak. A végsebességét mégis elektronika korlátozza 420 km/h-ra, a cég tesztpilótája, Andy Wallace azt is elárulta, miért.
Az autóhoz jelenleg szállított Michelin gumiabroncsoknál Wallace szerint jobbakra lenne szükség, hogy kihozhassanak az autóból, amit tud. A jelenlegi abroncsok hivatalosan 450 km/h-ig használhatók, de a gyártó nyilván nem kockáztatja a vásárlói életét, ezért az alacsonyabb sebességkorlátozás.
Kérdés, hogy lehet-e egyáltalán jobb gumikat készíteni a Veyronhoz, hisz a 2,4 millió eurós kupé közel két tonnát nyom üresen, és valószínűleg az is elvárás, hogy az abroncsok legalább néhány ezer kilométert elmenjenek, mielőtt teljesen elkopnának. Így a feladat hatalmas kihívás az abroncsfejlesztők számára: ilyen terhelés még a versenyautókon sem éri a gumikat.
Pedig az autó egyébként valószínűleg túlléphetné a 480 km/h-t is, és ezzel a leggyorsabb szériamodell lehetne, de eddig nem is próbálták megdönteni a Veyron Super Sport korábbi, 431 km/h-s rekordját.