Az Apollo legutóbbi koncepciója, az Arrow öt éve mutatkozott be a Genfi Autószalonon. Négyliteres, 1000 lóerős V8-as hajtotta az 1,3 tonnás szupersportautót. Ugyanekkor ígértek egy modellt 2017 júniusára, aminek csak a neve, a Titan volt nyilvános. Ehelyett most az IE nevű tanulmányt mutatták meg – egyelőre csak hátulról.
A képen kékes-lilával kiemelt tripla kipufogó, és méretes hátsó szárny látható, kétoldalt pedig egy-egy halvány hátsó lámpa. A helyenként felbukkanó karbon mintázat arra utal, hogy az autó nagyrésze szénszálas műanyagból készül majd. Annyit elmondtak, hogy az IE erősebb lesz az Arrownál, és a V8-as motort V12-esre cserélik.
A fejlesztést még a Scuderia Cameron Glickenhausszal közösen kezdték meg, de Glickenhausék időközben kihátráltak. Az Apollo egyetlen partnere így a Manifattura Automobili Torino maradt, ahol a tervezés egy része zajlik. Azt egyelőre nem tudni, mikor láthatjuk teljes egészében az IE-t.
Az Apollo a német Gumpert utódjának tekinthető. A kis német manufaktúra fő modellje a 2005-ben megjelent Apollo volt. Később bemutatták a Tornantét, amit 2012-ben kezdtek volna gyártani, de a kisvállalat nem úszta meg a válságot. Csődvédelmet kértek, de befektetők hiányában az alapító Roland Gumpert kénytelen volt eladni a vállalatot a kínai Ideal Team Venture-nek. Ők adták a cégnek az Apollo nevet.