Morcosabb Pandát mutat a Fiat
A komolyabb terepjárók zömét is csak a stílusuk kedvéért veszik, és ez a Panda 4x4-re talán még inkább igaz. Ezt ismehették fel a Fiatnál, amikor összeállították a kisautó legújabb változatát. A City Cross látszatra nem sokban különbözik a 4x4 Cross változattól, de ahogy a neve is mondja, inkább való városba, mint terepre.
Azoknak, akik az összkerék-hajtásból csak a hátrányos tulajdonságait érzékelnék, hisz leginkább épített úton közlekednek, jó megoldás lehet a City Cross. A hajtásrendszer nem fűti el az 1,2 literes, négyhengeres, 69 lóerős szívómotor teljesítményének egy jelentős részét, és a fogyasztást sem növeli. A gyári adat 5,5 liter száz kilométerre, ami csupán négy decivel több a mezei ezerkétszázas Panda fogyasztásánál. Eközben a 4x4 Cross divatos, fényezetlen műanyag elemeit és 15-ös alufelnijeit, azaz a divatos terepjáró-stílust megkapja, aki ilyen autót vásárol.
További vonzereje lehet a csomagnak, hogy két új szín is választható hozzá: a Minimal Grey más Pandákhoz is rendelhető lesz, a képeken megfigyelhető Electronica kék viszont a City Cross kiváltsága marad.