A Hyundai most fekteti le a Genesis luxusmárka alapjait, és ebben a folyamatban eddig a G70 tűnik a legfontosabb modellnek. A prémium középkategóriás autó lesz a kínálat alapmodellje, amelyből a többi Genesisnél akár egy nagyságrenddel több fogyhat már a kezdetektől.
Az autó formatervén ugyanaz látszik, mint a kategória több más feltörekvő modelljén, amilyen az Alfa Giulia vagy a Jaguar XE: a tervezők fél szemmel a 3-as BMW képeit nézhették alkotás közben. Ezt sugallják legalábbis az autó arányai és méretei, bár a részletmegoldások eléggé eltérőek. Az autó orrát a Genesis egyen-arculata határozza meg, a nagy trapéz-hűtőráccsal és a széles, alacsony fényszórókkal. Hátulróül viszont határozottan BMW-s az autó karaktere, bár inkább az egykori 1-es kupét idézi, mint a jelenlegi 3-ast. Profilból is van hasonlóság, bár a tető hátsó része inkább a Lexus IS megoldására emlékeztet. Ha viszont félretesszük az összehasonlításokat, a G70 kellemes jelenség, nem csodálkoznánk, sokan vennék meg csak a külseje alapján.
Az autó hossza 4,685 méter, a szélessége 1,85 méter, a magassága 1,4 méter, a tengelytávja pedig 2,835 méter, azaz méretben is igazodik a kategória átlagához. A motorválaszték eleinte három tagú lesz. Az alapmodellek négyhengeres turbómotorokat kapnak. A gyengébbik a dízel, a 2,2 literes motor 201 lóerős, a kétliteres benzines pedig 254 lóerős. A csúcsváltozat, a G70 Sport a Kia Stingerből már ismert 3,3 literes, 370 lóerős biturbó V6-ost kapja. Ez utóbbi kivitel összkerék-hajtással akár 4,7 másodperc alatt is elérheti a százas tempót, de az összes kivitel elérhető lesz hátsókerék-hajtással is.
A G70 természetesen mindent tud, amit a befutott vetélytársak, legalábbis a felszereltségi listából ez derül ki. Van automata vészfék, sávtartós tempomat, holttér-figyelés és a sofőrt ébren tartó funkció, illetve lassan már természetes módon korszerű fedélzeti számítógép 8 hüvelykes érintőképernyővel, amely az összes mobiltelefon-integrációs szabványt ismeri.
Az autó belsején jól látszik, hogy a Genesisnél kitettek magukért: mindenütt varrott bőr burkolatokat látni, végig a műszerfalon is, és úgy néz ki, a jellegzetes távolkeleties túldíszítésről is lebeszélte valaki a tervezőket: a fém dekorációk nagy része is matt fényű.
A G70 első körben csak Dél-Koreában lesz kapható, az exportpiacokra, így az Egyesült Államokba, Oroszországba és a Közel-Keletre 2018 elején érkezik, azt pedig, hogy mifelénk mikor bukkanhat fel, egyelőre talán még a gyáriak sem tudják. Korábbi nyilatkozatok szerint legkorábban 2019-ben kezdhetik meg a márka európai bevezetését.