Ezernégyszáz ló Ken Blocknak is sok volt?
Hamarosan érkezik a Climbkhana, ahol a Pikes Peak szerpentinjén driftel majd Ken Block, felfelé. Amitől ez igazán érdekes lesz, az a szokásosnál kétszer erősebb autó, amelyben gazdája szavai szerint egyszerűen nem úgy működik a fizika, ahogy más autókban megszokta.
A Hoonicorn második változata tulajdonképp két szép nagy turbófeltöltőben tér el az elődjétől, egyébként hasonló 6,7 literes V8-as motor van benne, mint az elsőben. Block szerint itt minden sokkal gyorsabban történik: a turbómotor gyorsabban pörög fel, mint korábban a 845 lóerős szívó, és ezzel megjön az 1400 lóerő, amellyel már az összkerék-hajtás sem tud mit kezdeni. „Gyorsabban eszi a gumikat, mint bármi, amivel eddig dolgom volt” - mondja a keresztben csúszás pápája. A szerpentinen már nem igazán lehet hibázni, de szerencsére bőven volt idő gyakorolni a gyors váltásokat és a helyes kormányszögeket, így a videó elkészült, és közben Blockról sem érkeztek szomorú hírek, ami azt jelzi, hogy azóta simán beleszokott a turbós Mustang kezelésébe.
Itt mindenesetre láthatjuk, mire is képes 1400 lóerő működés közben, arra pedig, hogy hogy is megy a Hoonigan szerpentinen, rövidesen szintén fény derül.