Több mint három éve, hogy a kis német sportkocsiépítő műhely bezárt – akkor úgy tűnt, végleg – de úgy tűnik, sikerült összeszedni, ami az újrakezdéshez szükséges. Elsőként arról gondoskodtak, hogy legyen megfelelő motor: ismét a BMW M részlegével szerződtek le, méghozzá V8-asok szállítására.
Szigorúan véve eddig egyféle Wiesmann sportkocsi létezett, bár számtalan változatban. Ez a jellegzetes, műanyag-karosszériás, régimódi sportkocsikat idéző vonalvezetésű, de mindig korszerű alkatrészekből építkező típus 1993-ban jelent meg, és a következő két évtizedben hat-, nyolc- és tízhengeres BMW motorokkal is készült. Bár a forgalom soha nem volt igazán nagy, a BMW motoros sportkocsik iránt sokáig bőven elegendő volt a kereslet ahhoz, hogy eltartsa a céget. 2013-ban azonban komoly pénzügyi nehézségek léptek fel, és egy évvel később be is zárták az apró üzemet.
Úgy néz ki, a cég új tulajdonosainak, akik tavaly vették meg a cég maradékát, komolyak a szándékai. Elindult a fejlesztés, és bár nem használják a korábbi autó alapjait – azt mondják, új műszaki megoldásokat alkalmaznak – azt ígérik, az új modell is jellegzetesen Wiesmannos formatervet kap.