A Giannini még júniusban lepte meg a világot a Fiat 500 agyonszélesített változatába, amelybe egyszerűen belógatták egy Alfa Romeo 4C hajtását. A középmotoros modell nem csak úgy néz ki, mintha Ferrarikat enne reggelire, de annyiba is kerül.
A hét végén bemutatták a továbbfejlesztett változatot, 350 GP4 néven. Azon túl, hogy ez az újabb változat grafitszürke, és van néhány plusz nyílás a motorháztetején, nem látszik drámai változás. Az újításra csak a vörös 4x4 felirat utal az autó oldalán: a 350 lovas gépnek ebben a változatában már mind a négy kerék hajtott. Ez valószínűleg tovább javítja az apró szörnyeteg gyorsulását, bár a dinamikai adatokat egyelőre csak találgathatjuk, ahogy azt is, hogy az összkerék-hajtás mennyi túlsúlyt jelenthet.
A titkolózás nem véletlen: a GP 350 egyelőre fejlesztési fázisban van, a Giannininél azt mondják, az adatokat csak a tesztelési fázis lezárultával hozzák nyilvánosságra. Azt már korábban elárulták, hogy egy 100 példányos sorozat legyártását tervezik, és egy-egy autóért 150 ezer eurót kérnek majd, ám az nem egyértelmű, hogy ez csak a hátsókerék-hajtású GP-re vonatkozik-e, vagy a majdani megrendelők választhatják-e az összkerék-hajtású változatot is.