Ha lóerőkről van szó, a Mercedes általában nem fukarkodik. A Maybach S650 például hatliteres, biturbó V12-es motorral készül, amelynek 630 lóerő a csúcsteljesítménye, a maximális nyomatékát pedig elektronika korlátozza 1000 Nm-re, nehogy szétcsavarja a hétfokozatú automata váltót.
A szuper-Maybach közel 2,2 tonna és 4,3 másodperc alatt gyorsul százra – nehéz elképzelni, hogy ez kevés lehet bárkinek. Ám a Brabusnál ez a kivételes egyed is megkapja, amit megérdemel: a tuningcég elkészült a 900 típusjelzésű kivitellel. A típusszám a lóerők számát jelöli, felfelé kerekítve: a 6,3 literes V12-es, amelyben egyebek közt újak a dugattyúk, a hajtókarok és a főtengely is, 888 lóerőt képes leadni, a maximális nyomatékot pedig 1500 Nm-re emelték – nyilván kitaláltak valamit, hogy a motor ne ropogtassa el a váltót egy nagyobb gyorsításkor.
A gyorsulás már nem javul annyit ebben a teljesítmény-tartományban, mint azt a teljesítmény-adatokból gondolnánk: az új érték százig 3,7 másodperc, azaz egy Tesla Model S P100D még a tuning után is lehagyja az S Mercit, viszont a 350 km/h körüli végsebességnek ebben a méretkategóriában nemigen ér a nyomában egy autó sem – igaz, ennek a kipróbálásához azért hosszan neki kell futni az Autobahnon.
A Brabus természetesen azoknak is kínál valamit, akik csak az S osztály V8-as változatait engedhették meg maguknak: az S560 négyliteres biturbó V8-asát 650, az S63 motorját 691 lóerőig húzzák, azaz ezek is erősebbek lesznek, mint a legerősebb AMG tuningos gyári változat.
Árakat még nem találtunk, de az így is biztos, hogy aki a német autópályák réme címre pályázik, meg kell, hogy fontolja a Brabus-tuningos S osztályok egyikének beszerzését.