A Transit Custom után a Ford haszonjármű-család két legkisebb tagja is frissítésen esik át. A külső változtatások mellett a Connect és a Courier is új dízelmotort kap.
A Connectre nagy testvéréhez hasonlóan egyszerűbb, egyrészes hatszög-hűtőmaszkot terveztek, amely egyrészt jobban illeszkedik a Ford egyen-arculatához, másrészt letisztultabb karaktert eredményez. A hűtőráccsal együtt cserélik a lökhárító alsó felét, és a fényszórókat is, így szemből a felújított Connect alig emlékeztet korábbi önmagára. Maga a karosszéria azonban alig változik valamit. A felszereltségen is javít a Ford, egyrészt bővítették a biztonsági berendezések listáját, így rendelhető lesz az autóhoz ütközés-megelőző rendszer gyalogos-felismeréssel, oldalszél-stabilizáló rendszer, parkolóasszisztens és intelligens sebességkorlátozó. A szórakoztató és információs rendszer is új, hathüvelykes képátlójú érintőképernyőn keresztül kezelhető.
A Courieren is faragtak egy keveset, de itt sokkal nehezebb kiszúrni a külső változtatásokat. A hűtőmaszk épp csak egy kicsivel lett nagyobb, és más formájúak a nyílások a lökhárítóban. Ugyanakkor mindkét furgon ugyanazokat az új motorokat kapja meg. Az 1,5 literes EcoBlue dízel a gyáriak szerint takarékosabb és erősebb – bár hogy mennyivel, azt egyelőre nem részletezték – és az ezres benzines háromhengeres Ecoboost motorból is egy újabb, hengerlekapcsolással is spóroló változatot kapnak a kis Transitok. A korábbi ötfokozatú manuális váltó helyett mindkét modell hatsebességeset kap, a dízelmotoros Connecthez pedig nyolcfokozatú automatát is kínál majd a Ford.
A két átdolgozott Transit változat valamikor 2018 közepén jelenik meg az európai Ford kereskedésekben – addig remélhetőleg a hiányzó adatokat is nyilvánosságra hozza a Ford.