A RUF nem csak egyszerű tuningcég, a Porschékra szakosodott német műhely már inkább autóépítést végez, elképesztően magas színvonalon. Például saját V8-as sportmotort fejlesztettek, amely elég kompalt ahhoz, hogy beférjen az aktuális Porsche 911-es bokszerjének a helyére. A RUF modellek csúcsát általában a 911-esből épített CTR széria jelenti, most pedig eladó egy 1988-as darab.
A 930-as szériából épített CTR Clubsportba a 3,2 literes, léghűtéses, hathengeres bokszer 470 lóerőre tuningolt változata került. A konkrét példány hatsebességes, kézi váltós, szemben az elterjedtebb ötsebességessel.
Mai szemmel az autó teljesítménye nem tűnik soknak, hiszen az aktuális CTR 700 lóerős, de az 1988-as kocsi súlyát alumínium kasznielemekkel sikerül 1150 kilóra faragni, még a bukókeret is könnyűfémből készült. A szélesebb sárvédők alá nagyobb kerekek kerültek, ami alá befért a nagyobb fék, és mind a két lökhárítót szénszálasra cserélték.
Az CTR-t 1993-ban japánba szállították, itt pedig közel 200 ezer kilométert hajtott bele a gazdája. Az autó két éve került a mostani állapotába, amikor egy norvég műhelyben felújították a váltót és a turbófeltöltőket. A menta zöld sportkocsi az RM Sotheby's januárban rendezendő árverésén kerül kalapács alá Párizsban, a szakértők 85 és 100 millió forint közti összeget várnak érte.