Visszaszólt a Rolls Royce az Aston Martin cikizésére
Nem hagyta válasz nélkül az Rolls-Royce-vezér az Aston dizájnerének beszólását, érdekes márkaegó-ügyi cicaharc alakul a két brit prémiummárka között.
A nyilvánosság előtt vívott szócsata az Aston Martin vezető dizájnerének, Marek Reichmannak a nyilatkozatával indult. Reichman múlt héten nyilatkozott az Autocarnak, ahol a luxusautózás jelenéről és jövőjéről elmélkedett, amikor azt mondta: A Rolls és a Bentley olyanok, mint az ókori Görögország. Dolgoztam a Phantomon, az olyan, mint egy Buckingham Palota kerekekkel. Reichman szerint a Rolls-nál nem érzik a kort, nem követik a változó igényeket és egy olyan luxust képviselnek, ami már nincs egészen fedésben a luxus mai fogalmával. Az Apple vagy a Google vezetőit nem fogod Phantomban látni... a Szilícium-völgy ügyfelei már nem szerepelnek a Rolls ügyfélkönyvében - mondja.
A Rolls-vezér Thorsten Müller-Ötvös nem hagyta válasz nélkül a nyilatkozatot. Müller nem érti, mire volt jó beszólogatás, hiszen elég nagy a piac mindenkinek, de ha már megkapták a kritikát, osztott ő is párat. Szerinte az Aston se a luxuskategóriát nem érti, se annak vásárlóit, és fogalmuk sincs, mi megy a legelső szegmensben, ahol a Rolls játszik. Müller nem állt neki cikizni a Lagondát, ahogy Reichman a Phantomot, sőt, megjegyezte, a konkurens nyilatkozata nagyon szakszerűtlen volt, így alighanem az első fordulónál nem megy tovább a két brit prémiummárka cicaharca.