Tavaly ugyan mi is megismerkedhettünk a Honda gyártásra szánt üzemanyagcellás autójával, de beszerezni egyelőre csak Kaliforniában lehet.
Ha azt nézzük, hogy milyen drága technikát kaphat valaki, akkor a 36 hónapos szerződés díjai nem is olyan durvák. Havi 369 dollárt, vagyis olyan 93 ezer forintot kell fizetnie annak, aki hidrogén-hajtású Clarityval járna, és előre le kell tennie 2868 dollárt, ami 726 ezer forintnak felel meg. Ebben a költségben azonban durván évi 32 ezer kilométerre elegendő hidrogén-tankolás is benne van, sőt, évente 21 nap luxusautó-bérlési lehetőség is, ha valaki hosszabb útra készül, olyan területre, ahol nincs megfelelő hidrogénkút-ellátottság.
Ha onnan nézzük, hogy három év alatt közel négymillió forintnak megfelelő összeget kell kifizetni az autóért, akkor nem tűnik olcsónak. Ám ha egy hasonló méretű és károsanyag-kibocsátású, mondjuk elektromos autó három éves értékvesztésével hasonlítjuk össze a fizetendő összeget, akkor már nem is látszik ez olyan rossz üzletnek.