A Shelby egyetlen évig készítette a Series 1 sportkocsit: 1999-ben készült 249 példány. Terveztek folytatást, de végül 19 évet kellett várni rá – a Series 2 bemutatását már Carrol Shelby sem érhette meg.
A Series 1 különös fejezet a Shelby történetében. Ez volt az első és egyetlen autó, amelyet teljes egészében házon belül terveztek. A hajtást az Oldsmoblie/Aurora négyliteres V8-as motorjára bízták, és hivatalosan egyetlen évig készült, 1999-ben.
A gyártás alatt Carrol Shelby eladta akkori cégét, és vele a Series 1 gyártási jogait, de az új tulajdonos alatt egyetlen példány sem készült. Később a jogok és a szerszámok is visszakerültek Shelbyhez, és össze is raktak néhány további autót 2005-ben, de ezek afféle alkatrész-autók, szabványos alvázszám nélkül, hétjegyű azonosító kóddal.
A most bejelentett Series 2 is hasonló módon készül: ez is a maradék Series 1 alkatrészek köré épül, de a motort hétliteres, nyomórudas Ford V8-asra cserélik benne, amelyet természetesen házon belül tuningoltak. Ez állítólag több mint 800 lóerős – az eredeti Aurora V8 320 lóerős volt – és a vázon, illetve a karosszéria formáján kívül állítólag minden új az autóban.
„Bár a Series 2 az első generációs autóra épül, minden szempontból nagy előrelépést hoz. Egyesíti magában a régimódi kézműves módszereket és a korszerű technikát, az új motor révén pedig a szupersportkocsik dinamikáját hozza.” - foglalta össze a lényeget a Shelby American elnöke, Gary Patterson.
Ha a Series 1, amely annak idején 225 ezer dollárba került, ma már gyűjtői darab, a Series 2 még sokkal inkább az lesz, mivel összesen négy példány készül belőle. Árat egyelőre nem mondtak, de az az érzésünk, a könnyű és gyors orrmotoros klasszikusért akár hét számjegyű összeget is kérhetnek, dollárban.