Az adókedvezményes Kei kategória elvileg nem ad sok mozgásteret az autógyáraknak, ehhez képest a 3,4 méteres hosszba és az 1,48 méteres szélességbe meglepő dolgok férnek bele.
Például a Honda legújabb modellje, az N-Van, amely hatalmas és jól használható belső teret kínál, amely áruszállításra is alkalmas. Jól látszik, hogy a tervezők minden lehetőséget kihasználtak, ami a belső tér növelésére, és a használhatóság javítására kínálkozott.
Ilyenek a sarkokba tolt, egészen apró kerekek, az ülések, amelyeket úgy lehet összehajtani, hogy belefekszenek a sík padlóba, a középső tetőoszlop nélküli oldalajtó-pár, amely egyetlen nagy nyílást takar, és persze az elképesztően magasan vezetett tető, amely 1,8 méteres magasságot eredményez.
A végeredmény olyan autó, amellyel egyszerű parkolni, olcsó fenntartani, de 350 klilogrammot simán elszállít akár 2,6 méteres tárgyakat is befogadni képes, könnyen pakolható belső terében.
Az N-Van műszaki szempontból a szintén belpiacos N-Boxon alapszik, háromhengeres, 658 köbcentis motorjából kétféle változatot kínálnak. Az olcsóbb, feltöltés nélküli változat is 52 lóerős, a turbós pedig 64 lovas – azért csak ennyi, mert a jogszabályok többet nem engednek meg. Ahogy az Japánban lényegében kötelező, ebből a modellből is létezik összkerék-hajtású változat. Viszont nem csak automata váltóval kapható, ami ebben az esetben fokozatmentes, variátoros szerkezet, hanem hatfokozatú kézi váltóval is.
Ahogy ezeknél a kisautóknál megszokhattuk, Japánon kívül az N-Van sem lesz kapható, ami egy kicsit szomorú: ez az apróság nem csak célszerű, de a maga módján igazán kedves látvány is.