Stílusosan búcsúzik a négyajtós Aston Martin
A technika persze a régi, hiszen minden valószínűség szerint ez lesz az utolsó Rapide változat, mielőtt nyugdíjazzák a négyajtóst, de attól még lenyűgöző.
Itt még a régi, 5,9 literes V12-es szívómotort alkalmazzák, de a teljesítményét 603 lóerőre, a maximális nyomatékát 630 Nm-re sikerült növelni. Így az autó végsebessége 330 km/h-ra nőtt, a gyorsulási ideje 100 km/h-ra pedig 4,2 másodpercre csökkent. Ám az AMR nem csupán egy gyári motortuning-csomag: az autó különleges, lime-zöld és sötét metálszürke fényezéssel érkezik, 21 hüvelykes kerekekkel, kerámiatárcsás fékekkel és adaptív lengéscsillapítókkal.
Az autóból csak 210 darabot gyárt az Aston Martin, természetesen az alapkivitelű Rapide S-nél valamivel drágábban – átszámítva bő 65 millió forint lesz egy példány ára – de valószínűleg ez lesz az utolsó alkalom benzinmotoros, négyajtós modellt vásárolni a cégtől. A Rapide utódja ugyanis a korábbi hírek szerint már elektromos lesz, a Tesla Model S legdrágább és leggyorsabb változatainak közvetlen ellenfele.