A nagy márkafelújítás egyik utolsó építőkockája a megújult S60-as, a legkisebb modell a kínálatban, amely a nagyobbik, SPA szabvány platformra épül.
Aki célszerű Volvót keres, annak ott a V60, aki nagyot, annak a 90-esek, aki kicsit, annak pedig az XC40. Úgy néz ki, az S60-nak nem maradt más szerep, mint a sportos Volvóé – csak ezzel magyarázható, hogy a bevezetést is a legerősebb, Polestar változattal kezdik.
Egyelőre olyan képeket mutattak az autóról, amelyeken épp a lényeg, a hátsó kialakítás nem látható. Megmutatták szemből, ahonnan a szabvány Volvo-arc néz ránk, és felülről, talán hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy hagyományos szedán-formára számíthatunk. Ezen felül még néhány részletfotót is mutattak az autóról: felnit, kipufogót, toronymerevítőt, amelyek egyértelműen a sportváltozatról valók.
Az sem titok, hogy ez a csúcsváltozat annak a T8 Twin Engine hibrid rendszernek a tovább tökéletesített változatát kapja meg, amelyet a nagyobb Volvókból már ismerhetünk. Ez itt 415 lóerő és 670 Nm leadására képes, ami 15 lóerő és 30 Nm többlet a mezei T8-asokhoz képest. Ez nem látszik soknak, de így is ez lesz a legerősebb autó a kínálatban, persze amíg a hatszáz lovas Polestar 1 kupét – ami névleg nem is Volvo – el nem kezdik forgalmazni.
Az S60 premierjét egyébként június 20-án tartják, azaz már csak napok vannak hátra, és részletesen is megismerhetjük a típust, amely után már csak egy modell hiányzik a teljes megújuláshoz: az S40 jelzésű szedán, amely a V40-est válthatja a kínálatban.